vikingar i stockholm…18 foton

vikingamarknad...foto: AntoniaB  © 2016 vikingamarknad...foto: AntoniaB  © 2016 vikingamarknad...foto: AntoniaB  © 2016 vikingamarknad...foto: AntoniaB  © 2016 vikingamarknad...foto: AntoniaB  © 2016 vikingamarknad...foto: AntoniaB  © 2016 vikingamarknad...foto: AntoniaB  © 2016 vikingamarknad...foto: AntoniaB  © 2016 vikingamarknad...foto: AntoniaB  © 2016 vikingamarknad...foto: AntoniaB  © 2016 vikingamarknad...foto: AntoniaB  © 2016 vikingamarknad...foto: AntoniaB  © 2016 vikingamarknad...foto: AntoniaB  © 2016 vikingamarknad...foto: AntoniaB  © 2016 vikingamarknad...foto: AntoniaB  © 2016 vikingamarknad...foto: AntoniaB  © 2016 vikingamarknad...foto: AntoniaB  © 2016 vikingamarknad...foto: AntoniaB  © 2016

13 thoughts on “vikingar i stockholm…18 foton

  1. Underbara bilder. Härliga karaktärer som du fångat med linsen. Brödståndet är fylld till brädden med, förhoppningsvis barkrikt bröd. Jag undrar om gruppen Faunus var där och spelade. De brukar dyka upp i Ö-o. Medlemmarna hör hemma i både Sthlm & Ö-o. Jag gillar han som dricker, vad jag tror det är, mjöd och käkar ostbågar. Han som har de mysko glasögonen på bild 5 & 14 känner jag igen. Han var i Ö-o förra året. Jag snackade lite med honom. Han trodde jag var journalist och kom från en tidning.
    En sådan här bildserie livar upp tillvaron.

    • Det är ju roligt att de flyttar runt så fler kan beskåda och handla från dem.
      Har du berättat för glasögonen att du inte var journalist. På sätt och vis är vi ju det. Vi skriver om dem och skapar gratis reklam.
      Vid brödet stig romen och tiggde. Hon har lite ansträngt leende för hon visste inte hur hon ska lösa problemet. Men när ingen ser dem då köper de det dyraste surdegsbrödet i dyrbytiken där jag handlar inte för jag tycker jag 90 kr är för dyr för en hel bröd. Kanske borde jag oxå tigga.

  2. Tjusiga Vikingar men tur dom inte är verkliga för våra förfäder var inte så snälla eller trevliga..
    Men det är klart hade man levt på den tiden så var man förmodligen en själv..
    Jättefina foton ha en fin dag nu själv ska jag eventuellt få hjälp med datorn idag håll tummarna att det blir bra för annars måste den lämnas in.. Kram Nicki

    • Vet du, folk börjar bli rätt så brutala idag med. Den fina tiden verkar vara över när de flesta var trevliga.
      Jag har uppdaterat min dator i helgen och g väldigt smärtfritt. Nöjd.
      Hoppas att du får ordning på din.
      Ha det gott!
      kram!

Kommentera gärna, tack! :)

