viking i Stockholm…


galen typ....foto: AntoniaB © 2013

7 tankar om “viking i Stockholm…

  1. Rolig bild.. Kom just attt ränka på en tv serie jag sett på nu i runt 8 veckor vikingar.. Det störtsa skit jag sett någon gång varje avsnitt består av slakt av varandra och sex om vartannat finns inget mitt emellan..så om det är vikingens verkliga liv så hoppas jag att jag inte härstammar från dom..
    så det blir sista avsnittet den här veckan och jag tänker inte se på skiten..

    Gilla

    • Håller med dig!
      Idag anses inte filmer längre att ha om de inte innehåller massor av sex och lika mycket våld.
      Sen förvånas folk att det är precis vad som har blivit även på gatorna.

      Gilla

Kommentera gärna, tack! :)

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.