ska du resa? tips för dig.


Ska du turista snart? Oavsett om man ska åka någonstans där man redan har varit eller till ett helt nytt ställe så brukar man göra upp planer vad man vill se. Man kan norpa åt sig lite kartor varstans men varför inte skaffa en helt egen personlig turistkarta en så kallad ”måste se karta”

Hos KLM är detta möjligt och kostar inget.
Först ta fram kartan över den stad du ska besöka. 🙂 Det gör du  hos KLM förstås. Sen ber du dina vänner att fylla den med intressanta ställen att besöka, restauranger som man inte ska missa, utställning, bästa kaffe, bästa butiken osv. Man kanske ska markera även hotellet där man ska bo i.
När du känner dig nöjd med tipsen du fick får du den hemskickad till dig helt gratis. 🙂 Smart va? …

karta

För visst finns det smartphones idag i var mans ficka, men det kan vara dyrt att kolla på googlemaps utomlands utan gratis wifi i närheten. Leveranstid är cirka 3 veckor. Så vänta inte för länge. 🙂

Annons

7 tankar om “ska du resa? tips för dig.

  1. Väldigt smart! Och gratis! Men dom vill att man ska flyga med dom? Ja, med fejans hjälp kan man ju få hur mycket tips som helst. Det gäller att planera som sagt om det ska funka. Man ska nog vara ute ett halvår i förväg.

    Gilla

  2. Fantastiskt, men förutsätter detta inte att ens vänner besökt stan innan – om dom ska kunna tipsa ?? Frågan är alltså OM nån varit där innan jag ska dit ??

    Gilla

    • Idag när alla har massor av vänner på facebook kan man alltid rådfråga dem.
      Och vad är det för plats du ska som ingen av dina vänner har varit än.?

      Gilla

Kommentera gärna, tack! :)

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com-logga

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.