besviken på wordpress eller på Loopia…


Jag har en sida bellebluephoto.se som ligger också på wordpress men för den betalar jag.  Sen några dagar tillbaka  kommer jag inte in på sidan alls. Varken på adminsida eller på utsidan.
Enligt Loopia som jag har som hostess har sidan  försöker nyttja en väldigt stor minne.
Detta beror troligtvis på ett eller flera tillägg som används på sidan.

Jag förstår inget, det problemet har jag aldrig mött på den gratis WordPressen och vet inte heller vad jag kan göra.
Loopia försöker naturligtvist hjälpa men än har jag inte kommit till något vart.
Jag ville betala för sidan för jag saknar vissa funktioner på den gratis versionen, som till exempel att kunna ha olika sidor som ser ut som huvudsidan där man kan läsa och se hela inläggen utan att behöver klicka in för att kunna se bild och text. som det är nu på den här bloggen.

4 tankar om “besviken på wordpress eller på Loopia…

  1. Men gud så tråkigt! Och detta betalar du för. Nä, sluta med det. Du får nöja dig med det en gratisblogg erbjuder. Krångla på det där viset. Suger energi. Roligare kan man ju ha det. 🙂

    Gilla

  2. Jag har varit där tidigare och kommenterat.
    Nu gjorde jag en test.
    Sidan öppnar sig som den ska.
    Skrev en kommentar … och din sida godkände den.
    Kolla din mail och försök igen.
    *****
    Förstår din frustration.
    Jag har inga webbsidor längre som jag betalar för.
    Hoppas du får till det.
    Kram,
    tg aka Replicant Core

    Gilla

    • Tack!
      Loopia har nu tilldelat extra stor minne till min sida. Och det är det som gör att den är öppen.
      Men rådet jag fick är att avinstallera en massa tillägg som jag har till sidan.
      Tyvärr står det inte heller hur mycket minne ett tillägg kräver.
      och om man nu betalar så varför får man ändå inte som man vill.
      Och varför vill jag alltid det man inte kan få. Varför nöjer jag mig med det som finns?

      Gilla

Kommentera gärna, tack! :)

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.