pionliv…

11 thoughts on “pionliv…

  1. Ja, nu är det piontider. Längtar till pionerna på torpet, i stan har jag bara en vit. Och myror hör till, men även vackra skalbaggar om man har tur. Många vackra pionbilder!

    • Tack. Min favorit är just de vita. På vår stock blev en del väldigt ljusa. Första gången i år. De brukar vara åt mörk rosa eller vad det nu heter på fint blomsterspråk.

      • De vita är otroligt vackra. Pionerna på landet har inte jag satt, det är flera olika sorters rosa och sen en vit med röd mitt om jag inte minns fel.

Kommentera gärna, tack! :)

