högt upp i det blå…ja nästan i alla fall

Jag vet inte vad som gör att gamla inlägg kommer helt plötsligt och tar upp första platsen på bloggen. Det står att den är inklistrad. Men jag klistrar inte in gamla inlägg  som ny. Kan ju naturligtvis hända att jag råkade komma åt nån knapp eller nån bokstavskombination som ger order.
Jag vill ju inte tro att ryssen är intresserad av min lilla värld av foto som inte ens är i världsklass och berömd. Följarna är få så inte troligt att jag är hackad. Eller hur?

”Jag” en fotobloggvän och även Nicki  uppmärksammade mig på problemet som jag nu undersökt men troligen är inte så mycket klokare för det, bara hoppas att det inte upprepas igen.

12 thoughts on “högt upp i det blå…ja nästan i alla fall

    • Jösses 🙁Undrar vad som orsakar detta. Nåt är märkligt med WP. Än så länge märker jag ingen konstighet mer än att alla dina senaste kommentarer var markerade redan som lästa. Konstigt då jag visste att jag inte hade gjort det. 😳🤔

  1. Jag gillar WP men har en känsla av att det är så stor volym nu att det blir konstigheter ibland.
    Jag ska inte ge WP skulden för att jag har varit lite passiv ett tag med kommentarer på din och andra favoritbloggares inlägg. Ska titta på några av dina inlägg strax och kommentera. 😎

    • Det ska ju inte vara en tvång att kolla och gilla. Ibland hinner man helt enkelt inte. Har ju mycket annat att göra, speciellt på sommar halvåret.
      Men tackar för kommentarerna det gör mig ju glad! 🙂

  2. Förhoppningsvis en engångsföreteelse har inte sett att det hänt förut ,
    Att jag märkte det berodde på att jag låg efter ganska mycket med att kommentera i dina senaste inlägg så jag körde ett i taget nerifrån och upp så att säga..

    När det blev ett ja kände igen blev jag förvirrad och tänkte vad håller jag på med egentligen 😦 men sen såg jag ju att det inte var mitt fel utan det var en repris högst upp på sidan.. trodde först du satt in samma inlägg en gång till men det stämde ju inte heller..

    Men håller tummarna att det är bra nu..
    Fin bild du tagit här 🙂 Kram!!

Kommentera gärna, tack! :)

