slut…

21 thoughts on “slut…

  1. Det verkar som om ett av dina blogginlägg, karnevalinlägg nummer 10 har lagt sig som första inlägg på din blogg. Det kommer upp om jag klickar mig in på bloggen. Jag blir lika förvånad varje gång och tänker att det inlägget har jag ju sett redan. Du kanske ska titta på det så att folk inte tror att du inte publicerat något nytt.

    • Jag kollade på min mors dator och du har rätt. Det jag ser är ett inlägg från den 24 maj. Inte alls kul. Vet verkligen inte vad som är fel.
      Hoppas inte att ryssarna hackat min ack så ointressant blogg för att skapa oreda bland fotofolk.

  2. Så skönt de ser ut att ha det. Skolan är slut, men ett nytt kapitel i livet börjar.
    När jag läste rubriken, eller såg det på FB, blev jag lite rädd att du lägger ner bloggen 😦

Kommentera gärna, tack! :)

