quarnevalen 2017…nr 16 med 40 bilder…

Om jag utgår ifrån kommentarerna, eller brist på dem rättare sagt, utgår jag ifrån att mina följare börjar krokna på härligheterna.

Så nu laddar jag in allt som är kvar.

Börjar med en En ledsen smurf

En bil med två framsida kan bara gå på ett sätt. Delningen är oundviklig. Men skadan kan repareras och färden kan fortsätta till nästa dispyt.

Småbarn såg bäst från låg höjd bland blåuniform

Överallt var det folk. Karnevalen var verkligen välbesökt.

De unga gubbarna orkade släpa sig runt tåget.

Den berömde postmordet, eller förlåt det heter visst postnord.

Och en del som var bara kul.

 

Slutstriden med färgad rök och sen konfetti i massor. 

17 thoughts on “quarnevalen 2017…nr 16 med 40 bilder…

  1. Härliga bilder och du, jag gillade slutet på quarnevalen bäst vilket drag det var helt i min smak..
    Börjat krokna nej inte jag men jag vet en del som brukar göra det antingen när man har för många bilder eller får många inlägg med samma tema.. men vem bryr sig huvudsaken är ju att man själv gillar sin blogg och innehållet.. Kram!!

    • Det var drag på folk. Helt klart. Men jag började själv tröttna lite att portionera ut. Allt har ju en slut så även karnevalen. 😍 Kram!

  2. Oj, en sådan bildkavalkad!
    Jag tröttnar inte och såsom jag skrev på Facebook så var smurfen intressant.
    Däremot vad som är konstigt, då jag öppnar din blogg, så ligger ett gammalt inlägg överst, eller kommenterar du via detta?

    • Hmmm… Jag klagade också att mina inlägg ligger huller om buller. Men jag märker ingenting därför vet jag inte vad jag skulle kunna göra. 😩

  3. Jag plockar nog samma favoriter som RC. Barnen som intagit pose på gatan är helläckra, men jag skulle ha blivit orolig, de syns ju inte för folk bakom. Många härliga bilder tog du från denna folkfest till karneval.

  4. Favoriter i detta inlägg är en ledsen smurf, den tvådelade bilen, dom liggande barnen på gatan, trummorna och dom fartfyllda rollerblade-bilderna.
    Härligt högklassig bildserie!

Kommentera gärna, tack! :)

