fasadromantik…

19 thoughts on “fasadromantik…

        • Helt klart är det så.. Jag kan få syn på något roligt på en trottoar vägg eller liknande när jag har kameran med mig och undra var kommer det här ifrån det har jag aldrig sett förr….då kan jag få höra att det har alltid suttit där.. Hmm jaså jag har inte sett det förr i alla fall.. Så det är som sagt med eller utan det tredje ögat 😀 ..

        • Man har andra ögon med sig när man har en kamera till hands. Utan det går man bara och slappar av och gör det man ska.
          Kram!

  1. In the second to the last shot, I wonder what the repeating motif represents. It reminds me of electrical insulators but I doubt that’s what it is.

    • Eller hur? Dessa klottrare är verkligen otyg. De förstör så mycket. Och det finns ingen sanering. Kommunen har slutat med det. 😞😩

  2. Nåt tok är det med Wp. Återigen, på din blogg, så ligger ”Karnevalen nummer 10” först, sen kommer dagens inlägg.

Kommentera gärna, tack! :)

