quarnevalen…nr 3 2017

7 thoughts on “quarnevalen…nr 3 2017

  1. Håller med lite vissa grejer fattade jag inte heller riktigt vad det gick ut på men det mesta var väl att driva med saker och ting, speciellt PostNord var bra tycker jag..

    Jag har inte ens tittat på mina bilder ännu dom är kvar i kameran får bli när jag har tid..
    Vet inte ens om det är något att ha men det ger sig väl..
    ha en fin dag… Kram!!

  2. Inte brist på objekt att fotografera 🙂
    Förstår du att jag tycker här inte finns nåt att ta bilder av.
    Men, det är också en förmåga man bör ha, att ta bilder som andra tycker är intressanta, fastän man själv tänker ”argh, det där är väl inget att visa” 🙂

    • När det är happening då är det mycket att fota. Gamla bilar ska åka runt stan också men det kommer jag att missa tyvärr. 😩

Kommentera gärna, tack! :)

