quarnevalen…nr 2

9 thoughts on “quarnevalen…nr 2

  1. Den trojanska hästen är en höjdare, det måste vara roligt att var med i det gänget. Buren förstår jag inte.

  2. Den trojanska hästen är en krigslist på hög nivå. Jag skulle vilja se den självkörande permobilen. Önskade att vi hade hade denna typ av stora ”Quarnevaler” hemmavid.
    Härliga bilder.

  3. Den trojanska hästen det var läckert tycker jag..
    Vad synd att det bara är vart tredje år men är väl en för stor apparat att ha med varje år..
    Läste att det höll på att gå i stöpet trafikverket ville ha 1 komma 8 miljoner i hyra för byggandet på valhallavägen . Tidigare har man betalat 280.000 kronor per år i taxa.. men det löste sig som tur är… .. Kram…

    • Mycket vill ha mer. De hellre höjer priset och inte får då nåt än att nöja sig med mindre.
      Jag tycker att det är bra att det är bara var 3-e år, då blir man inte trött på det som jag är på Pride, där det är alltid samma som man får se.
      Kram!

Kommentera gärna, tack! :)

