i startgropen…

20 thoughts on “i startgropen…

  1. Det där gula, är det en forsythia? Vackert med blommor på bara kvistar.
    Och knoppar har kommit fram här, men man är ju rädd att de ska dra sig tillbaka då det är så kallt! Brrr…

    • Vet inte om det är forsythia! Och vet inte heller vad forsythia är för nåt. ☺️ men knopparna brister ut sakta men säkert. Körsbärsblomningen är i full gång men har inte hunnit dit i år heller.

  2. Javisst är det härligt,jag har sett flera träd som slagit ut till hälften redan och små blommor eller knoppar..Hittade en nyckelpiga i min soffa som jag släppte ut.. och vart super irriterad på en fluga som surrade runt mitt huvud den försökte dessutom attackera min påskmat men jag fick ut eländet genom balkongdörren till slut…men som sagt alltihop talar ju om att det är VÅR..

    • Jag själv slår ihjäl flugorna. Varje dag blir jag attackerad av en eller två direkt efter att jag vaknar. Och har inte en aning om varför de är här. Har ingen frukt hemma. Fy på dem.
      Kram!

      • Jobbigt om dom blir fler jag hade bara en förvirrad sak som vaknat för tidigt när jag öppnade balkongdörren drog den ut direkt den insåg nog att det var det säkraste alternativet hellre kylan än min elektriska tennisrack 😀

        • Japp den är bra går på batteri och fungerar bra man har den till insekter för min del getingar inomhus är allergisk mot dom.. Du håller in en knapp när du slår till insekten sen är den ett minne blott min gamla gick sönder köpte en ny på net on net för 29 kronor kram Nicki 💞

        • Ska ta en bild på den och visa dig den är guld värd finns inte en insekt som hinner undan, för mig blir det ilskna getingar om jag inte får ut dom på annat sätt..

Kommentera gärna, tack! :)

