nära mig…

foto: AntoniaB © 2017 foto: AntoniaB © 2017

17 thoughts on “nära mig…

  1. Börjar känna likadant känns som om bloggen överlevt sig själv lite.. Har jobbat med redovisningar hela veckan och hinner inte med men får se vad som händer med bloggen, känns lite som om alla på Wp tappat stinget, ska ta hand om min Facebook snart och skaffa mig en instagram så kanske blir en blogg lite typ överflödig sen 🤔 kram Nicki

  2. Okay Okay jag förstår du har flyttat till Yttre Mongoliet och det funkar inte så bra med internet 😦
    Hoppas du snart dyker upp igen med dina härliga kommentarer..
    Kram Nicki

Kommentera gärna, tack! :)

