jag trodde att den var en häst…

Ibland ser man det man vill se, trots att jag såg det jag såg. Jag tog en promenad in till stan (enligt en av mina kunder är jag ju redan i stan och hon har en poäng där) för jag ville köpa nåt. Det var liksom målsökning. Men det blev lite ofrivilligt inköp också, då det var rea här och var, typ överallt.

Jag råkade gå in på MILQ som råkade ligga på vägen jag gick. Näää…det gjorde det inte utan det var en avstickare. Och där inne såg jag en söt liten häst som jag var tvungen att köpa. Och lite annat snyggt, kan beskådas på bilden som följer. Nåväl…här hemma såg jag sen att hästen är faktiskt är en bock. Men det gör inget den är ju söt som bock också.
bocken...foto: AntoniaB © 2016

9 thoughts on “jag trodde att den var en häst…

Kommentera gärna, tack! :)

