ventilerad…

foto: AntoniaB © 2016

11 thoughts on “ventilerad…

  1. Bra upptäckt! Små detaljer i staden som är spännande. Jag har ännu aldrig upplevt ett bra ventilerat kontor. Och då har jag jobbat på många. Det ”roligaste” som jag har upplevt var när vi klagade på dålig luft och en fastighetsskötare kom och tittade. Han kunde då konstatera att vårt intag kom från nästa korridors uttag. Dvs det fann cirkulation fast med samma luft som kördes runt

  2. Blir glad av sådana här bilder 🙂 vem mer än fotofolk kommer ens på iden att föreviga något dyligt .. härlig bild .. ha en mysig färde advent och förhoppningsvis lite nya foton..

    • Tack Nicki.
      Nya foton? Vet inte om jag hinner med. Jag är så efter med det mesta, och min mini julgran verkar ha pajat. Den hade sån glasfiber belysning som jag tyckte så mycket om och igår sa den bara Bang och så slocknade den ner med 90 % i ljus. 😢

      • Vad synd hoppas du kan laga deneller hittar en ny.. jag ska köpa mina sista julklappar .. och ja sen är det inget speciellt bokat får se vad som händer kram!!

        • Jag fixade.
          Det fjädringen som håller själva lyset på plats var för stark så den skar igenom den nya ledlampans yttre plast utsmyckning/kant.
          Så nu töjde ut fjädringen så att den inte tar i med allt och fosterland. Funkar fint nu. 😎
          Kram

Kommentera gärna, tack! :)

