julmarknader i Europa

foto: AntoniaB © 2016Julstämning?
Ja, kanske.  Den piggar upp om inte annat.
Nu har man också röstat fram de städer som har mest julstämning i världen. Ledsen, Stockholm är inte med, men Helsingfors har kvalat in. Jag tittade bilderna   och vissa är riktigt fina.

Mina favoriter är Prag och Rhotenburg:

Här är listan:

1. Zagreb
2. Strasbourg
3. Colmar
4. Aachen
5.  Wien
6. Dresden
7. Tallinn
8. Prag
9. Budapest
10. Bryssel
11. Graz
12. Cologne
13.Metz
14. Madeira
15. Leipzig
16. Nuremberg
17. Rothenburg
18. Lille
19. Helsingfors
20. Manchester

 

10 thoughts on “julmarknader i Europa

    • Eller hur?????
      Hur fan tänkte de. Nu får man se en brevinkast, som också försvinner i alla påannonser på olika andra inlägg. Jag verkligen ogillar. Massivt.

  1. Så snyggt jag skulle älska att få se det i verkligheten..
    Våra julmarknader är ju ett skämt om man tittar på deras eller hur..
    Ska spara din länk och titta ordentligt med min nya dator..
    Kram!!

  2. Vissa är verkligen otippade. Vissa tycker jag ser inget vidare ut på bild. Så jag undrar hur de hamnade där.
    Undrar vad WP har gjort med läsaren. Ser verkligen inget vidare ut helt plötsligt. Ogillas av mig! 😦

Kommentera gärna, tack! :)

