framfart…

streetphoto...foto: AntoniaB © 2016

11 thoughts on “framfart…

  1. Men det ser ut som en uppförsbacke, jag tänkte samma som Gunnar. Jag tycker att det ser kul ut, men har aldrig provat dessa moderna sätt att ta sig fram. Fint fångat!

  2. Han ser koncentrerad ut. Han verkar även smart, för han har många skydd. Man kan få upp en jäkla fart på dom skorna. Jag har själv ägt ett par sådana. Men numera törs jag inte ge mig på att åka rollerblades.
    Fin stil bild.

Kommentera gärna, tack! :)

