soldyrkare…

park...foto: AntoniaB © 2016 park...foto: AntoniaB © 2016

14 thoughts on “soldyrkare…

  1. Jag tänkte säga som RC. Men vad vet jag, de kanske ställer in ljudboken och lägger sig för att lyssna och koppla av en stund i solen. Så gör jag, otroligt skönt och då är det bra med mobil, paddan var otympligare. Fint fångat!

    • Det är från en månads sen. Men det är fortfarande varmt och sol. Blev svettig till jobbet idag som är 5 minuter ifrån bostaden. (Målar om du skulle undra vad jag gör på jobbet idag! 😀 )

  2. Man kan nog även kalla dom för mobildyrkare. Själv gillar jag inte att vare sig sitta eller ligga i solen. Fast dom på bilderna tycks ha det mysigt.
    Ha en trevlig söndag. Tjoho!

Kommentera gärna, tack! :)

