hmmm…vad står det här nu?

kille...foto: AntoniaB © 2016

11 thoughts on “hmmm…vad står det här nu?

    • Vidvinkeln är bra. Sen när de gör nåt då är det de oftast så upptagna att de märker inget. Sen stannar jag ju inte upp för att göra bilden utan jag tar det i farten. Märker de det, fyrar jag av ett leende, eller låtsas att det regnar och har blicken fäst på annat håll. Säkert har du varit med att du tyckte att någon vinkar till dig. Men sen var någon bakom hen hade vinkat.
      Lite på samma sätt fungerar.

  1. Verkligen en udda bild. Superbra! Han funderar riktigt mycket på något. Denna bild är kanon och passar så bra i svart/vitt. Att du är så modig och fotar folk sådär. Jag har provat men tycker det är så pinsamt.

    • Jag tycker också att det är pinsamt, och många bra scener låter jag att ta för jag törs inte. MEN…har man en vidvinkelobjektiv då kan mna näst intill ta bilder mitt emot folk (lite sidan om så att de kan just passera förbi en) och de fastnar ändå på bilden, medan de kan andas ut av lättnad att det var inte henom jag hade i siktet. Vidvinkeln är bra.

  2. Skön typ 🙂
    Jag tror han satt på sin GPS och försöker klura ut åt vilket håll han ska åka egentligen🙂
    ha en fin helg nu utan tandproblem.. Kram Nicki

Kommentera gärna, tack! :)

