alltså…

Jag vet inte vad jag nu ska säga och tycka, för vad man än säger så blir folk bara kränkta. och man får inte längre göra sig lustigt på andras bekostnad.

Men det finns ju knepiga typer. Bilden är ju inte så superkvalite mer kanske av supar kvalité , då jag tog det med min iPhone Se  från andra sidan på Karlbergsbron ( varför sägs jämt att kameran är bra i dessa telefoner. Jag får fan aldrig bra bilder 😦 😦 😦 men  nog om det) Han stog där och svajade, öl i näven ryggsäck på ryggen, blåsten i håret, hjärnan dränkt sen länge…klockan knappa 10 på förmiddag idag ( 9 september som råkar in om en vecka på min blogg) OCH transistor radion på högsta volym. dåren...foto: AntoniaB © 2016I sann 60-tals stil då det var fler som hade med sig portabla musikutsändare för att förgylla en promenad och samvaro med andra.

9 thoughts on “alltså…

  1. En fint fångad bild fastän vardagen troligen är tragisk på sitt sätt för den här mannen. Det finns stämning i bilden och man börjar undra vad som hänt i hans liv, vad tänker han där han står.

Kommentera gärna, tack! :)

