dubbelexponering…


dubbelexponering...foto: AntoniaB © 2016 Japp. Bilden är gjort i min kamera och är inte photoshopsverk. En av mina kameror har en funktion där jag kan dubbelexponera. Den här var mitt första försök, men nog ska det bli fler i framtiden…

10 tankar om “dubbelexponering…

    • Kolla i kamerans meny. sen får man lista ut hur den fungerar.
      Jag klarade på ena kameran men på den andra som också ha just en sån funktion fick jag aldrig till.

      Gilla

  1. Kul att du hittat en ny funktion i en av dina kameror. Denna funktion lär öppna upp en helt ny värld.
    Snyggt första försök. Jag hoppas du delger oss fler dubbelexponeringar i framtiden.

    Gilla

Kommentera gärna, tack! :)

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.