I see you…

brunnlock...foto: AntoniaB © 2016

23 thoughts on “I see you…

  1. ”Katten också, du har så vackra ögon…” sjöng han M.A. Numminen. Såna där smyckeni gatan blir man glad av.

  2. Har byxor på sig ha ha ja tur att man har det då.. Bra foto du tagit i alla fall..

    Min dator har blivit knäpp vilken sida jag än kollar på här på WP inklusive min egen så tar det en evig tid innan bilderna syns dom tuggar sig fram i sakta mak började förra veckan och jag är redan less på det..
    kanske dags att köpa en ny dator.. I paddan och mobilen är det inte alls så suck 😦
    Nåväl nog om det ha en fin dag.. Kram Nicki

    • Du jag tycker och så att det tar lite för lång tid innan bilderna kommer upp.
      Kolla på andra sidor om det är långsamt. Tidningar m.m
      Det är kanske fel på din uppkoppling och inte på datorn.
      Kram!

      • Nej det verkar bara vara här på WordPress har inte varit så förut på mina blogspot är det inte så..
        Tidningar och liknande sidor är snabbare 😦 Kram!!

        • Ja det var väl mest ett utryck som jag använder så fort det strular med internet.. men ny dator blir det nog snart för janne vill ha denna då får jag den nya.. han är inte intresserad av bloggar foton eller något i den vägen alls han kollar bara på sport bilar och sådant den gamla datorn han har, har börjat strula mer och mer den har bara xp och tjatar ofta om att det ena eller andra inte fungerar längre..
          Tyvärr klarar den inte vare sig windows 7 eller 10.. och snäll som jag är så får han min 🙂 Kram!!

Kommentera gärna, tack! :)

