små ansikten med stoora öron…

blommor...foto: AntoniaB © 2016

16 thoughts on “små ansikten med stoora öron…

  1. Vilken jättehärlig bild! Jag förstår precis vad du ser, de ser verkligen inte så snälla ut, men skenet bedrar. Jag gillar orkidén för att den är så lättskött och blomvillig.

  2. Ha ha, vilken klockren beskrivning, helt plötsligt fick alla orkidéer liv och blev till små varelser istället, hi hi 😀 Dom ser nästan lite hotfulla ut… Fin bild!

    • Jag ser alltid orkidéer som hotfulla. Jag gillar inte alls de som alla andra gör. Har aldrig förstått grejen med en blomma som i princip har inga löv. 😂😂😂😂

      • Hi hi 🙂 Jag tycker blommorna är väldigt vackra, men tycker växten i sig ser väldigt kal ut eftersom den nästan inte har några blad. Det är kanske därför den har fått så vackra blommor för att man ska bortse från det som saknas 😀

Kommentera gärna, tack! :)

