rött, väldigt rött….

....foto: AntoniaB © 2016

21 thoughts on “rött, väldigt rött….

        • Oftast när jag inte är själv blir det bara bråttom. Folk blir uttråkade av mitt fotograferande. Ingen jag känner och umgås med är intresserad av foto. Det börjar påverka mig negativt på senaste tiden.

        • Jag fotar bäst ensam. Är ju ofta med min man och han försöker ta det lugnt men ibland är han bara stressad av mitt fotande. Men han kan hitta fotomotiv åt mig också.

        • Ja, det vore det optimala. Men när det gäller åka bil, kan jag vara glad över att jag slipper Stockholm, och då får jag stjäla mina stunder och vara snabb.

Kommentera gärna, tack! :)

