smygtitt…

hustak...foto: AntoniaB 2016

18 thoughts on “smygtitt…

  1. Visst har du tagit den här från det där snurrande tornet och visat den i en serie? Jag minns att jag gillade den särskilt. Det är fint med den svarta ramen som taken utgör och så husväggarna som stiger fram innanför. Snyggt.

    • Du har hel rätt. Inte ens på semester har jag tid med nya bilder på bloggen.
      Och så tror jag att jag har nåt problem men ena njuren. Fast jag trodde att det var ryggont. Och inte kan jag säga till mina föräldrar heller det. Då blir de oroliga för min hemresa.

      • Det är lugnt, man måste inte visa nya bilder hela tiden. Du tog ju så mycket bilder förra gången.

        Om det är njursten så hjälper nog antiinflammatorisk medicin, en tablett till kvällen. Milda sådana finns receptfritt. De är ju smärtstillande också.

  2. En färgklickande innergård. Det finns många innergårdar i Stockholm. Jag minns när jag som liten valp bodde på Hornsgatan. Man gick in från gatan till gården. Där fanns flera uppgångar till lägenheter. Vi bodde högst upp, utan hiss.

Kommentera gärna, tack! :)

