ibland tar jag en kopp…

Jag gillar ju egentligen inte kaffe. Jag har inte den traditionen som många andra har. Ser så mysigt ut när folk tar lite paus för att sörpla i sig kaffe eller te.
Men ibland tar jag ändå en kopp. på mitt sätt. Och då ska halva koppen bestå av vispgrädde. under vispgrädden är en enkel espresso, och på toppen av grädden är ju kanel. (fast häromgången råkade bli svartpeppar. Var lite tankspridd och jag har svartpeppar på allt för övrigt så jag tog fel. men det var faktiskt inte alls illa).  kaffe...foto: AntoniaB © 2016

10 thoughts on “ibland tar jag en kopp…

    • Jag jan avslöja att det kändes inte alls. Precis som jag inte heller känner av kanel i kaffet men jag använder ändå. 😀
      Men berätta hur det går.

Kommentera gärna, tack! :)

