folkhemmet…

folkhemmet...foto: AntoniaB © 2016

19 thoughts on “folkhemmet…

    • Just nu är alldeles för mycket klotter i stan. Nån idiot som går runt överallt och klottrar. Hen förstörde även vår port så vi var tvungen att sanera det. En rejäl kok stryk borde hen få. 😁😁😁

  1. Bilden är toppen och jag har sett det i verkligheten men jag fotade inte..

    Jag får ta en paus nu igår när mitt inlägg var klart så låste sig min stationära dator på detta f-bannade Microsoft edge.. hela skärmen blev vit med en massa svarta darrande streck upptill sen kom edge tillbaka men då var bilder och text dubbelt så stort,, Ser för jäkligt ut..

    zoomen står som den ska på 100% och skärmen står rätt inställd på rekommenderad..
    Det hjälper inte vad jag än gör så förmodar att felet blev i själva datorn..
    Har strulat med detta hela dagen och nu är jag less..
    Vi lämnar in datorn så får dom gå igenom den skadar inte med lite proffshjälp..

    Vi har 2 laptoppar och en padda men tyvärr jag klarar inte att göra inlägg med dom jag vill ha min riktiga stora dator..

    Vi har en gammal stor stationär dator som bara har xp kanske går den att använda jag vet inte men där har jag inga bilder eller någonting så jag känner mig nu handikappad eller låst..
    Så nu vet du om jag blir osynlig ett tag..
    Kram Nicki

    • Vila upp dig från datorkraschen. Aldrig kul. Jag själv kör jag med extern hårddisk så bilder och mappar har jag på den. Då jan jag använda det på vilken datorn jag vill. Däremot är jag ingen vän av molnen.
      Kram!

      • Extern hårddisk här också men har så mycket annat i huvuddatorn som jag behöver och vila jag blir snarare mer stressad av att inte ha tillgång till det jag är van vid.
        Kanske borde jag börja virka eller något sånt istället gör att blogga 😦 kram!!

  2. Folkhemmet inbäddat i graffitiklotter. Mycket talande bild. Jag gillar graffiti men inte klotter som dessa taggar utgör. Bra att det är hastighetsbegränsning där. Man vet aldrig när åldringarna lösgör sig och knallar rätt ut i gatan. 🙂

Kommentera gärna, tack! :)

