stadsbiblioteket…


stadsbiblioteket...foto: AntoniaB © 2016 folk...foto: AntoniaB © 2016 stadsbiblioteket...foto: AntoniaB © 2016

15 tankar om “stadsbiblioteket…

      • Ja det får du göra.. jag har så mycket böcker att jag har börjat ställa en del i en sån där gratis hylla där man kan lämna en och ta en.. jag sanerar bort sådana som är sådär dom gick att läsa men inte mycket mer.. Går inte att spara allt.. men guldkornen behåller jag.. Min bror som jag pratade om är blind så han lånar talböcker på stadsbiblioteket.. Dom han verkligen gillar dom köper han av biblioteket.. Kram!!

        Gilla

      • Förr läste han bara böcker med blindskrift men dom är så stora och tar sån plats.. Han har några kvar hemma som minnen ..Sen blev det kassettband cd skivor och nu USB-minnen men dom han köper är på CD.. Jag däremot som har mina ögon kvar föredrar vanliga pappersböcker Kram!!

        Gilla

  1. Älskar träden och dess grenverk. Sista bilden påminner om vårt gamla stadsbibliotek. I den övre runda delen hade man flera våningar. Där böckerna var placerade runt efter ytterväggen.
    Fina bilder.

    Gilla

Kommentera gärna, tack! :)

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.