än är det tomt…

lunch...foto: AntoniaB © 2016

12 thoughts on “än är det tomt…

    • Foten på bilden gick ju dit.
      Tack för din fråga.
      Jag avbokade mina kunder idag.
      Jag vet inte än om jag skriver om det i min blogg, men idag var jag hos en kirurg med min tånagel som började blöda för snart 4 veckor sen. Och i slutet nu så tog han cellprov och är hemma med bandage i högläge.

        • Det var runt 11.00 på en lördag. Då är folk inte på så mycket.

          En veckas oro kvar. Han såg bekymrad ut ( skickade provet på snabbanalys) så jag känner mig inte jättelugn.

        • Jag hoppas och tror (vet) att det går bra. Du har bara överbelastat dina fossingar (kanske med fel skor). I fortsättningen: Åk mer kommunalt (om du kan). Hade jag bott i Stockholm skulle jag dokumenterat dom flesta T-banestationerna. Det finns en massa härliga konstverk där + att jag minns att jag älskar lukten från t-banan. Den är speciell. I vår eller under sommaren skall jag ta mig en tur till Stockholm, för att plåta i City. Dock dyker jag upp redan 28 mars, vid Stadsgårdskajen.

        • Tack för din optimism.

          Jag får se hur det blir sen. T-banor kan bli fotade. Har också tänkt på det, men sen jag började gå sisådär 15-20 år sen så känns numera jobbigare att gå ner under the earth.
          Välkommen till Sthlm. 🙂

Kommentera gärna, tack! :)

