välansad…

streetphoto...foto: AntoniaB © 2016

21 thoughts on “välansad…

    • Jag har alltid varit svag för grå/vitt hår. Önskar att mitt tappar färg snarast möjligt men det ligger tyvärr inte i vår familj.
      Febern har ju gått ner, men jag känner mig svag. Så jag har fortfarande soffläge.

        • Jag har funderat på det, men kom fram till att det blir lika onaturligt som när många färger det gråa håret till sin ungdomens färg.
          Jag ser det alltid. Det blir hårt och onaturligt, för i och med håret tappar sin färg ändras ju också hudtonen. Det blir inte bra.
          Jag har lite slingor i håret som är annars så där råttfärgad, men luggen börjar bli silvrig. Så där är det inga slingor länge. Nog är jag lycklig.
          Imorgon måste jag dock arbeta, och hela veckan är tufft, men jag hoppas att jag orkar.
          Men jag är nog på väg att bli bra. Dock orkade inte gå ner och handla. Kändes lite för mycket.

        • Ska så. Men har man eget, så kan man inte ostraffat boka av och om.
          Jag är glad att jag blev sjuk under helgen. Det är stor skillnad mellan företagare och anställd.

  1. Han har just kommit ut från frisören. Där han fått en ansning av skägg och mustasch + klippt håret. Han tittar in i din kamera och undrar: Jag tycker det blev bra. Vad tycker du?
    Härlig stilbild.

Kommentera gärna, tack! :)

