vem längtar till vad?…

badboll...foto: AntoniaB © 2015

24 thoughts on “vem längtar till vad?…

  1. Ser ut som om han vill komma ut till dom andra.. Jag fotade något liknande i somras på Gärdet stora bollar som man kunde rulla fram i kände mig inte frestad att testa 😀
    Jättefint foto .. Kram!!

    • Jag valde mellan två bilder, och till slut blev den här, även om jag tyckte att killen i den andra bilden är så mycket bättre, men här var ju familjen i bakgrunden som jag tyckte var en intressant inslag.

  2. Kul bild. Kanske är det en annan typ av skamvrå. Killen kanske blev satt där av sin mamma, för att han tjatade om glass och dricka. Vad vet jag. Jag kanske lever i en bubbla. 😉

Kommentera gärna, tack! :)

