zoo…26//


foto: AntoniaB © 2015Inte en aning om vilket djur detta sötingen är.  Men satt där på stocken och tittade på mig. Och jag på hen.

15 tankar om “zoo…26//

    • Visst är hen söt, lite försiktig men söt.
      Önskar dig ett skönt avslutning på året och en riktigt Gott Nytt År!
      Jag vill också tacka för dina besök och kommentarer du gav. Tack! 🙂

      Gilla

      • Hoppas du får ett fint avslut på detta år. Tack för alla härliga inlägg som du delgivit oss under det gångna året. Jag ser fram emot dina kommande inlägg under kommande år.
        Fast julen är över, går det fortfarande att skicka önskningar till tomten. Speciellt gällande mera SNÖ & KYLA 😉 😀
        Tjoho!!!

        Gillad av 1 person

        • Tomten verkar lyssna på mina önskningar!
          Tack själv, för alla dina kommentarer och att du orkar bläddra dig igenom alla bildserier jag lägger upp. Stor tack och välkommen åter. Fönstret är alltid öppet.
          Önskar dig ett superår! 🍾🍾🍾🎉🎉

          Gillad av 1 person

Kommentera gärna, tack! :)

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.