Gott Nytt År!….till er alla

Här har vi årets sista dag. IGEN! Gud vad tiden går fort. Redan börjar planera för semester. Och än har jag inte hunnit visa alla mina bilder från årets semester. Nåja…alla och alla. Naturligtvis är det bara ett urval, även om de är också många. Sån är jag och det är inte mycket att göra åt. För min fråga är då …vad ska jag göra med alla bilder om jag inte kan visa dem här.

I år för första gången i hela mitt liv satt ihop ett plan för året som kommer. Det har jag aldrig gjort förr. och nyhetslöfte har jag aldrig haft, men kanske ett plan är inte helt dumt så att jag vet hur året ska tacklas. Eller? Hur gör ni och varför?

Hoppas att alla mina läsare ska ha en skön avslutning på året och får en underbart och händelserikt Gott Nytt ÅR! Pengar ska regna på er alla! 🙂

Gott Nytt ÅR!...foto: AntoniaB © 2015

22 thoughts on “Gott Nytt År!….till er alla

  1. Detsamma, Antonia! Hmm. Under många år har jag inte gjort upp några större planer, men jag tror att det får bli ändring på det nu. Nyårslöften, nej inte det, de är till för att brytas med dåligt samvete som följd.

    • Eller hur!
      Löfte hit och löfte dit, blir ju sällan en hit.
      Däremot planer är lättare att förverkliga och följa upp.
      Jag önskar att jag hade gjort förr också, men det är första gången.
      Jag har i alla fall inpräntat planen i min almanacka. ( jag har fortfarande pappersvarianten. )
      Gott Nytt År!

  2. ⭐ Jag börjar där du slutar. Det där med att pengar skall regna på mig, låter jättebra ju. 🙂 Vad göra med alla bilder som man inte publiserar? Själv brukar jag ta en sväng in på toan, spola och låta dom åka en sväng. Brukar aldrig hitta dom sen. 😀
    ⭐ Nyårslöften är inte heller min grej. Däremot att ha en plan låter vettigt. Jag har faktiskt en liten plan. Jag skall tillbaks till Riga nästa år. Plåta lite längre bort i staden, än jag var i år. Älskar den staden.
    ⭐ Jag önskar dig allt väl och välstånd i världen.
    ⭐ Hoppas ditt medlemskap i fotoklubben genenerar fler framgångar.
    ⭐ Gott Nytt År ⭐

    • Det är ju aldrig fel med pengar, det hjälper med mycket. Jag behöver inte mycket, bara så det räcker.
      Stort att du slänger bilderna. Jag har svårt för det, för jag har en sidoloop som visar bilderna från hårddisken. Och ofta servrar gamla bilder som jag dissade förr att de är riktigt bra. De har typ mognat, eller nåt.
      Mycket bra plan att utforska Lettland mer, det ligger ju också nära och ändå är så annorlunda. Se framemot bilderna därifrån.
      Jag vet inte hyr de blir med fotoklubben. Jag tror att jag kommer testa en annan klubb och se hur de är.
      Jag måste alltid ta ledigt från jobbet för att hinna med. Och jobbet är ju det som finansierar allt.
      GottNytt! 😄

  3. Både och! Jag planerar en del men är också öppen för oväntade saker. Helst trevliga förstås. Att hoppas på det bästa men vara beredd på det värsta.
    Önskar dig ett gott år 2016! Ser fram emot nya fina foton i din blogg

Kommentera gärna, tack! :)

