familjen…

Varje dag ser man nytt. Något annorlunda. Här fick även vovven en egenplats i barnvagnen. Men jag undrar är inte meningen att hunden ska få motion? Jag såg en annan variant också. Där hunden hade sin plats i sidodelen av barnvagnen, där man annars  lägger barnens leksaker, den obligatoriska gigantlatten som ingen småbarnsmamma känner sig hel och säker.kan

Det positiva med vagnen är att åtminstone kan mor och barn kommunicera med varandra och kan se hur barnet är och mår.  hund....foto: AntoniaB © 2015 hund....foto: AntoniaB © 2015

12 thoughts on “familjen…

    • Ja, kanske, jag kanske tycker att det är lite överdrivet. Men det blev ett roligt bild. Noteras kan att hon som fotograferar var mormor eller farmor, men hon tog inte enda bild om barnbarnet.

      • Jag, det blev roliga bilder. Barnbarnet hade mormor/farmor alldeles för många bilder på. Jag hade fyra stycken här i går och två över natten och tog inte en enda bild, fast jag hade tänkt fota. Någonstans glömde jag bort det, det blir full rulle hela tiden.

Kommentera gärna, tack! :)

