förre och efter fallet…

parlamentet...foto: AntoniaB © kyrktorn...foto: AntoniaB© 2015 ...foto: AntoniaB© 2015 balkonger...foto: AntoniaB© 2015 ...foto: AntoniaB© 2015

Och bilden som kommer sist här, tog jag antagligen under fallet. Jag minns inte men jag har för mig att jag berättade att jag fick närkontakt med trottoaren på grund av extrem hög trottoarkant – runt 30 cm – och jag missade nog med nån millimeter, det räckte ju för en vurpa. Jag tror att jag råkade ta bilden då.  Typ alltid redo….:D Kameran fick smaka trottoaren och ca 30 minuter innan jag vågade samla mig och kolla om den överlevde. Jurå kameran fick blessyrer men fungerar utmärkt. foto: AntoniaB © 2015

 

7 thoughts on “förre och efter fallet…

  1. Det blev ju en BRA bild! Hoppas du inte skadade dig.
    När jag läste rubriken och såg första bilden började jag tänka på nåt slag av förfall, att du skulle visa hur något förfallit 🙂

  2. Jag kommer ihåg det och jag minns dina blåmärken oxå..
    Tur att det inte blev värre än det blev och att kameran klarade sig..
    Men viktigast var ju trots allt du själv finns alltid nya kameror att köpa men ingen ny Antonia..
    Ha en fin helg nu så hörs vi kram Nicki

  3. Vykortsvacker bild den översta. Sen tror jag att jag kan se redan i den nedersta husfasaden att fallet kommer, vilken enorm trottoarkant, du hade tur i oturen som klarade dig så bra trots allt!

  4. Vilken underbar vy över parlamentet.
    Så skulle jag vilja bo. Om man slapp att städa och putsa fönstren själv.
    Jodå, jag minns när du skrev om fallet och den elaka trottoarkanten.

Kommentera gärna, tack! :)

