skejtare….

skate...foto: AntoniaB © 2015

8 thoughts on “skejtare….

  1. Skejta måste komma från skating – åka skridskor. Skulle jag tro. Ser skönt ut men inget för mig. Åkte mycket skridskor som barn. Varje kväll faktiskt. Men det var då det. 😛

  2. Det vore häftigt att glida fram på en skejtboard.
    Jag har aldrig prövat på detta färdmedel.
    Däremot har jag haft inlines.
    Men det var då det, när jag var ung och vacker. Nu är jag bara och … 🙂
    Börjar väl bli dags att inrikta sig på rullator för min del. 😉

    • Du kan ju alltid testa, du har redan åkt inlines, då kan det inte vara svårt.
      Jag testade inlines och det var bokstavligen Bambi på isen. Inget för mig, inte skateboard heller och med cykel kan jag bara cykla om jag har båda händerna på styret. Släpper jag ena för att tex peka ut vilket håll jag vill svänga då wobblar jag och risken är stor för att ramla. För övrigt har jag utmärkt balanssinne om jag får använda mina egna ben. 🙂

Kommentera gärna, tack! :)

