månlandskap?….

foto: Antonia B © 2014

21 thoughts on “månlandskap?….

  1. Apropå beröm: Jag känner inte jättemånga konstnärer men det verkar som de jag känner drivs av att få det perfekta fotot, måla den helt perfekta aquarellen osv. Och det gör dom ju aldrig så även om det är skönt med bekräftelse så tror jag att det kan vara svårt att bli riktigt nöjd.
    Men försök att ta till dig berömmet och här kommer lite till; Jag tycker att dina foton har blivit allt bättre under den tiden som jag har följt din blogg. Kanske håller du på att gå från duktig amatör till konstnär? Därav följer i så fall en annan måttstock.

        • Jag tackar och bugar.
          Trodde inte att du med ditt självförtroende, kunde rodna. 🙂
          Nu är jag klar med tvätten. Så nu ska jag ta mig en promenad, till kyrkogården och familjegraven. Det tar mig bara 20 minuter att promenera dit. Jag tar inte med mig kameran. Jag har så många bilder i förrådet ändå.

        • Visst har jag självförtroende, men däremot inte lätt att höra beröm. Paradoxalt blir jag genast väldig osäker och liten.
          Det var en fin dag för promenad och fotografering. Men naturen ser konstig ut och många träd har löv som antingen ser brända ut eller är bara fulla av hål.
          Hoppas naturen ser bättre ut där du var.

Kommentera gärna, tack! :)

