humlan, jag och blomman….

Jag ser underbara humlor på många bloggar som jag följer. Jag bara undrar hur ni får såna vackra, skarpa bilder på humlan, för de vill verkligen inte posera för min kamera. Jag får bara suddiga bilder, för innan jag får till skärpan är de redan någon annanstans. Och det retar mig minst sagt. Tips mottogs med skuttande glädje. humlan......foto: AntoniaB © 2015 humlan......foto: AntoniaB © 2015 humlan......foto: AntoniaB © 2015 humlan......foto: AntoniaB © 2015 humlan......foto: AntoniaB © 2015

6 thoughts on “humlan, jag och blomman….

  1. Jag har en känsla av att det går bäst på försommaren. Då är de lite berusade av glädje över allt som blommar. På sensommaren är det lite desperata och jäktar från blomma till blomma. Om du visste hur många gånger jag försökt och gett upp!

Kommentera gärna, tack! :)

