sista vilan…


kyrkogård...foto: AntoniaB © 2015 kyrkogård...foto: AntoniaB © 2015 kyrkogård...foto: AntoniaB © 2015

7 tankar om “sista vilan…

    • Tack ska du ha Annelie. Så glad jag blev. Jag kollade just din sida och jag tror att vi har samma sorts estetisk. Jag gillar dina bilder mycket. Jag undrar hur man kan prenumerera på din sida. Jag ser att den är gjort med hjälp av wordpress men hittar inte plus- tecknet som man hittar på andra wordpress sidor.

      Gilla

  1. Fin bildkomposition med det tre fotona tillsammans.Blommorna gör sig bra mot de slitna träet och stenen.Visar du dina bilder med avsikt att de ska ses tillsammans eller är varje foto i sig nog?

    Gilla

Kommentera gärna, tack! :)

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.