vattensökare…

foto: AntoniaB © 2015 foto: AntoniaB © 2015

11 thoughts on “vattensökare…

  1. Jag har också gett mig en present.
    Köpt en Nikon D5500 (tidigare hade jag en D5100, finns kvar i ägo).
    http://www.nikon.se/sv_SE/press_room/press_presentation.page?ID=templatedatasv_SEnews_articledataBV-PR-WWA1508-EISA
    Tyvärr kan du som tittar på mina bilder inte se, vilken kamera ja plåtat med. Har så många bilder med den gamla D5100 kvar på diskarna + att jag leker och gör om mina bilder.
    Men lite tjoho är det, att skaffa en ny kamera. 🙂

    • Tack! Du är inte sämre heller själv. 🙂 🙂
      Ha en skön helg du med!!!
      Jag köpte idag en liten sötnos till kamera. Den är liten väger nästan inget och kan alltid ligga i väskan. Och den har en tyst läge så det inte hörs när man fotar folk. Det var min 8 års present till mig själv. Är inte bästa presenter de som man ger till sig själv? Man blir aldrig besviken. Aldrig. Och behöver inte heller låtsas att jag gillar presenten. För jag gör det. 🙂

      • Aha, du har talat om att köpa en liten trevlig kamrat på dina fotoutflykter. Låter nice. Så nu blir du en hemlig paparazzifotograf på språng. 🙂
        Härlig 8-årspresent. 🙂

  2. Hej Rödtopp..
    Jag fotade också vatten i helgen men det var mer vågskvalp..
    Men dina bilder ja lika fina som vanligt 🙂
    Önskar dig nu en riktigt fin helg..massor av kramar!!

    • Tack ska du ha. Ibland förstår man inte vart tiden tog vägen.
      Den lilla forsen är där mina föräldrar bor. Och alltid växer det lite vilda blommor.

Kommentera gärna, tack! :)

