en skönhet från naturen…

blomma...foto: AntoniaB © 2015

12 thoughts on “en skönhet från naturen…

  1. Det blev väldigt bra med skärpan på blomman och den diffusa bakgrunden tycker jag. Trots att blommans färg är ganska ljus. Jag tycker att det är lättare när man har en blomma med starka färger.

    • Jag håller med dig. Färger påverkar det där med skärpan. Och jag många gånger misslyckas med det då jag har svårt att se i kameran om skärpan är rätt, och autofokusen funkar inte alltid. Man kan i alla fall inte lita på AF.

Kommentera gärna, tack! :)

