McDonalds…

mcDonalds...foto: AntoniaB © 2015

16 thoughts on “McDonalds…

  1. Hamburgare är så gott men inte McDonalds.. utan McNickis som Janne säger dom vi äter hemma texmex hamburgare med bröd sallad tomat saltgurka och pommes frites det festar vi loss på ibland..
    Tips på pizza jag beställer alltid barnpizza helt perfekt storlek för mig..
    och fet nej det är jag inte och har aldrig varit 🙂
    Vegeterian nej tack jag är allätare lagom av allt är bäst..
    Kram Nicki

    • Barnpizza ja. 😀
      Jag och en kompis var för att äta pizza. Hon ville inte dela sin pizza med sig, så hon rekommenderade att jag skulle beställa barnpizza. Vilket jag tyckte var bra idé. Min förvåning var stor när barnpizzan var större en vilkan annna standardpizza, och hennes ”normala” pizza (som hon inte ville dela med mig) var stor som en vagnhjul.
      Kan säga att vi blev något osamsa, för jag påpekade att hon inte ska vara förvånad över att hon har kraftig övervikt om hon inte inser att portionen hon fick skulle räcka lätt för en familj på fyra.
      Och självklart orkade jag inte äta upp min barnpizza. 😀
      Kram!

      • Ha ha det låter roligt kanske beror på var man är vilken pizzeria ni var på min brukar vara jätteliten mot Jannes vuxen pizza 🙂 ja om hon äter så mycket så får hon ju skylla sig själv för att äta stora portioner är det värsta man kan göra lite av allt går bra.. Nej jag förstår att du inte orkade äta upp din om den var så stor.. Kram på dig //

        • Problemet var att hon insåg inte att hon åt mycket. Därför blev vi osams. Hon höll fast vid att hennes pizza inte var för stor.
          Det var på Doris på St.Eriksgatan.
          Kram!!

        • Alla som är stora och tjocka är likadana dom vill inte erkänna att dom äter för mycket hon vet nog innerst inne att du har rätt men vill inte erkänna det..
          Brukar du titta på Biggest Loser jag tycker det är jättekul alla dessa enorma människor som nästan är trådsmala när det är färdigt det är en förvandling som är underbar att se.. fetma i sig är farlig men som sagt det har blivit ett värdsproblem av stora mått.. jag har aldrig varit på Doris så då ska jag inte beställa barnpizza där 🙂 Kram // Nicki

Kommentera gärna, tack! :)

