träd i Stockholm…

träd...foto: AntoniaB © 2015 träd...foto: AntoniaB © 2015 träd...foto: AntoniaB © 2015 träd...foto: AntoniaB © 2015 träd...foto: AntoniaB © 2015 träd...foto: AntoniaB © 2015 träd...foto: AntoniaB © 2015 Träden är ju aldrig så vacker som just när de är nakna. När jag kan se byggnaderna igenom grenarna. Det är speciellt. Jag ser så mycket mer av staden. Visst är de vackra när de står i blom, och sen när bladen tar över, men de döljer det mesta då. Staden försvinner mer.

19 thoughts on “träd i Stockholm…

  1. Håller med dig om att nakna träd är så vackra. Bland dina bilder väljer jag bild två för dess vackra träddans, bild tre för arkitektonisk samstämmighet mellan träd och byggnader och bild nummer fyra för oväntad fotovinkel med trädnätverk som bakgrund.

  2. Beautiful Pictures, big thanks Antonia….💗💗💗

    If you like my blog then please follow me …. 🙂

  3. Intämmer att träd är härliga för det är aldrig två som är likadana och dom ändrar sig efter årstiderna tacksamma fotoobjekt 🙂 Kram Nicki

  4. Jag älskar kala träd (som du säkert märkt).
    Så dessa foton går direkt till hjärtat …
    … Via lite hjärna. 😉
    Bild fyra (4) … den med … är det bord? Den är bara sååå härlig.
    Bild sex (6) … den med träden som en allé … När de har löv, kan jag tänka mig, att man går genom en tunnel av grönska.
    Mycket vackra bilder från delar av ditt liv.

    • Jag vet att du gillar dem! 🙂
      Ja, det är bord underifrån fotat.
      Och allén ska jag komma ihåg att spana in på sommar och hösten också.

      • 🙂
        Bild fyra (4) gillas också mycket. På grund av oskärpan.
        Så … jag tycker mycket om dina bilder. 🙂
        Avundas lite att du bor i Stockholm, med alla ställen för plåtningar.

        • Tack! Folk brukar inte bli avundsjuka på mig. 🙂
          Och jag som börjar får svårt att hitta nya vinklar här i stan.
          Tänk att bo i Mexico city. Där måste finnas otroligt mycket att fota. Men en skrämmande ställe också. Tror jag. Har aldrig varit ju där.

Kommentera gärna, tack! :)

