tagga ner…

taggar...foto: AntoniaB © 2015 Om det vore så enkelt. att tagga ner alltså.

7 thoughts on “tagga ner…

  1. Det jag gillar mest … är oskärpan i bakgrunden.
    Den inbjuder till att göra något mer med bilden.
    Jag skulle inte vilja trilla in där, med rumpan bar. 🙂
    >>> Önskar dig en fin Helg <<<

  2. Ja där kan man verkligen snacka om taggar och jag vet precis hur dom känns också..
    Hoppas du får en fin helg och inte sitter som vi med den för——e influensan den är botten..
    jag längtar ut men känner mig klen som en baby och tröttare än trött usch..
    Kram Nicki

Kommentera gärna, tack! :)

