jag kysste en prins och fick en padda…


Ja, så kan det bli. ipadminiÄven om det vanliga är den mer normala ….man kysser en padda och får en prins. Nääää….det har i alla fall aldrig hänt mig, men om du har råkat ut för det så är jag idel öra för din story.

Jag skulle bara låsa upp min iPhone från 3.
Upplåsningen kostar 350 kr och tar cirka 3 veckor.

Ja och efter mycket om och men har jag nu en iPad också. En mini. Hur har det gått till? Och vad ska jag ha den till egentligen. Skickliga jävlar. 🙂
Jag som var torts allt lite motståndare till paddor. Och det är jag egentligen fortfarande. Men så skickligt de kan sätta frön i en.  Det ska bli en sån här vitt och fräscht. Kommer med posten för det fanns inte i lagret. Inte helt fel för då kan jag också ångra mig.

Å makter hjälp mig! 😉

 

11 tankar om “jag kysste en prins och fick en padda…

  1. Grattis..
    Jag kysste min prins men fick ingn padda..
    jag försöte och försökte och försökte..
    men jag vill ha en padda som vilken prins ska jag kyssa egentligen?

    Gilla

  2. Pingback: fast i spindelnätet… | Divage

  3. Jag är hellre utan pc än Ipaden. Finns säkert nån som utvecklar en kyss-app. Kyss paddan och en prins kommer med brevbäraren inom någr dar. Självklart med ångervecka.

    Gilla

  4. Paddor är bra för barn och vuxna som inte har en dator. Har två väninnor som inte kan det här med datorer. Nu har båda en padda och surfar som bara den. Du blir säkert nöjd med din. Lätt att ta med sig om inte annat.

    Gilla

Kommentera gärna, tack! :)

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.