Att ett företag som inte svarar efter 60 minuter och tvingar en lyssna på samma monotona pianioplingandet under tiden har mage att påstå att de har bästa supporten i Sverige är bara ett jävla skämt.
(Jag är desperat annars har jag lagt på sen länge.)
Och när man vill chatta så är det någon som svarar på engelska. Min engelska räcker inte för tekniksnack.
Jag är så irriterad så jag spricker och går snart bärsärkagång.
Räcker inte att ingen kan ringa mig på jobbtelefonen för Tre skiter antagligen i att en massa folk har problem, då redan har gått 5 dagar, och imorgon är en ny arbetsdag. Så vill jag meddela på min hemsida vilket nummer man skulle kunna nå mig.
Nej det gick ju inte heller. För jag kan inte koppla upp mot servern. Den tar inte lösen jag har och ingen jävel svarar fast det är precis vad dem är så jävla stolta över.
Och nu hatar jag den där pianoplingandet. Jag hatar den…jag hatar den.
Helt klar är dagen för ett byte är nu har kommit.
För mig räcker det att höra ”3 is a magic number” i en minut för att jag ska vara nära att bryta ihop.
GillaGilla
Ja, jag hör att många klagar på 3-ans dålig mottagning.
Istället för en massa fåniga reklam borde de förbättra och säkra mottagningen.
GillaGilla
Men be dom sätta en vidarekoppling från jobbnumret till din mobil eller nåt annat nummer då.
*21*mobilnumret# alternativt *61*mobilnumret#
Brukar funka i de flesta telefonväxlar. Du får dock pröjsa taxan för att ringa till mobilen. Antar att det trots allt är mer kostnadseffektivt än en död telefon. Right ?
GillaGilla