kundtjänst på charmkurs…


Jag kom ganska så uppretad till jobbet idag då jag fick en räkning från Telenor.  Jag har sagt upp bekantskapen med Telenor, då de  inte är kapabla till det det de lovar- nämligen att få en snabb uppkoppling – så jag  avslutade min abonnemang redan i september.  trodde jag.  Skickade tillbaka mojängen också.
Ändå dimper in räkningar gång på gång därför var jag ganska så uppretad för att säga några sanningens ord till den som skulle svara. Mitt hjärta blödde redan innan för den stackarn som skulle råka ta mitt samtal, för jag vet att det är ju trots allt inte hennes fel.

Men jag har också rätt att bli irriterad och förbannad när saker går gång på gång på gång fel och stjäl en massa tid från en. men de har gått på charmkurs.  Nu är det andra gången nämligen att jag inte kan ösa ur mig, för dem är så proffsiga och hjälpsamma så man kommer av sig.
Nu ser återigen ut att problemet är löst.
Bad att jag skulle få en skriftlig bekräftelse att abonnemanget är nu avslutad. Nu är det bara att vänta och se.
Dock kan jag fortfarande inte förstå att det ska vara så seg hos en sån stor företag som Telenor!
Jag antar att de har en tjock lunta om mig och mina ärenden efter dem ca 5 år jag var kund hos dem. Och det var problem hela tiden.  Nu är jag hos 3, och har inte haft problem än.

Kommentera gärna, tack! :)

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com-logga

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.