lättar upp…

Ryggen är inte bättre, varje dag ett annat helvete..då det ändras hela tiden. Jag antar att det är en del av läkningsprocessen.

Men här är några bilder jag tog sist jag var ute och tyckte såg extremt roliga ut. Idag tänker jag mer…precis så borde jag också har gjort. Kanske hade jag sluppit förlamningen i vänsterbenen.För precis så det känns. Ont och förlamad.

3 reaktioner på “lättar upp…

  1. Jag är inte ens säker på att jag skulle komma upp igen om jag ägnade mig åt sådana övningar när jag är ute och går.

    Blir det nåt bättre med ryggen eller är det fortfarande lika illa?

Kommentera mera, tack! :)

