själsporträtt…eller självporträtt?…

Råkade ta bilden under promenaden.  Kände mig en aning obekväm, fast ingen såg det för det märkte jag inte ens själv, då jag kom åt  knappen som vänder kameran i telefonen. Jag är inte så pigg på mig själv som modetjejerna som proppar sina bloggar med självtagna fotografier fulla.  Den här är nog min första och antagligen är den sista också.

Men hade jag varit ung och vacker så skulle antagligen gjort samma sak.

5 reaktioner på “själsporträtt…eller självporträtt?…

  1. Kul och lite annorlunda! och det där med att du inte är vacker är galet :) Du ser mycket bra ut ska du veta!

    släng inte dina foton som du för tillfället inte är nöjd med, jag gjorde samma sak förr men nu sparar jag dom och kikar på dom igen efter ett tag och då kan man helt plötsligt ha en annan syn på dom.

  2. Du är ung och vacker Antonia! I alla fall din själ! :-P Häftig bild! Vad man kan göra med bilder. Otroligt. Jag håller inte på med filter och skuggor och har mig. Har inte tid. Men det är kul när det väl beger sig.

    • Det tar tid att trixa med filter och sånt. Men kan vara en avkopplande stund också.
      Jag gör om ganska många bilder… sen slänger jag dem i papperskorgen. :)

Kommentera mera, tack! :)

