migrän…

Varje gång jag har migrän är jag övertygad att jag mitt liv förkortas.
Det kan omöjligt vara nyttigt för hjärnan detta smärta som man är ålagd av naturen att stå ut med. Och inte kan jag heller stanna hemma.  Det är bara anställda som har råd med sånt lyx. .. egenföretagare biter ihop och jobbar. Tur att man kan klaga lite på sin egen blogg.
Gratis medicin…

3 reaktioner på “migrän…

  1. Jag simmar i samma båt. För att citera Refaat El-Sayed. Nästan alltid migrän/huvudvärk när jag dessförinnan har slarvat med det kontinuerliga kaffeintaget. Fruktansvärt. Men efter en eller annan Treo (Prisa Herren för denna produkt!) brukar det lätta …

Kommentera mera, tack! :)

